Superkul!

Idag gick EAFRIENDS hem till en kompis. Vi körde ett spel som heter tjejsnack (brädspel). Det var superkul, fast jag blev tvingad att äta en hel matsked ketchup! Blaaaaaaaaaaargh! Jag fick ont i magen.

 Sen skulle jag ringa nån som gillar hästar och gnägga högt i luren. Vi ringde en tjejkompis vi har.

 Sedan skulle våran kompis ringa den roligaste killen i klassen (inte Anton, för Anton var inte kille då, utan en tjej som heter Cynthia - spelet var bara för tjejer) och be han berätta nåt roligt, så vi ringde tjejkompisen igen. Hon så att våran kompis (som vi var hos, inte som vi ringde) var en konstig idiot som pratar finska (vilket kompisen inte gör, men det var minsann kul för det bevisade kompisen som vi ringdes smartighet).

Sen skulle de sminka mig så fult de kunde, och de gjorde ett superbra jobb, måste jag säga! Ses, ska laga middag nu!


Aja, hejdå!

Guess who?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0