Jag och Emilia var i centrum idag för att leta efter prao

Jag och Emilia gick till centrum för att leta efter prao, vi fick svaren:nej, nej, vi tar bara imot folk över 18 för att vi säljer vapen, nej, nej, nej, prata med skolan, nej och så var det en som sa att vi skulle komma tillbaka på måndag för att då var chefen där och så var det en som sa samma sak men gav mig ett nummer.

Nu bakar jag och min syrra filippa kladdkaka! Med finaste mörka choklad. Mums!
 här kommer lite bilder på mig och Emilia den senaste veckan(orna)
En bild på Emilia, jag gav henne en snygg grön slinga^^
Jag och Emilia som hippies

Jag som är fett snygg




BYE BYE SEE U SOON!!

///ANTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0