LOVE LOV!!!!!!

Idag ska jag åka till morfar och var där över helgen. Urf! Jag kommer att sitta instängd i en bil under fyra timmar! Men det är kul att vara med morfar, så jag bryr mig inte så mycket om det... Mitt lov har varit så här:
1.Sova över med en tjejkompis
2.Sova
3.Lyssna på musik
4.Spela BLOONS (Jag klarade level 37 BTW! Nu är jag på level 43! Stackars Anton som inte klarar 37, men det är svårt när man är snorig och har huvudvärk!)
5.Blivit smittad av Anton via MSN Messenger! (Jag visste inte att förkylningar/influensa smittar via internet!)
6.Läsa (Jag är en total bokmal!)


HASTA PRONTO, SEÑORES, SEÑORAS OCH SEÑORITAS :)


EMILIA 


                                      ^
                                    /.  .\
                                   /  _   \
                                   \____/  <-----------ROBOT ^^            
                             ____l___l_____
                             l                     l
                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0