Familjen Persson - en legacy + så stör jag mig på bloggens design

Helena (uttalas Hällänna) flyttar in på den största strandtomt som finns tillgänglig i Granitdalen. Hon har nästan inga pengar på fickan, men har råd med ett litet skjul med toalett, säng och kylskåp. Nina får en matskål och ett tuggben. Hon skaffar ett jobb som fiskmosare och blir befodrad första dagen på jobbet, och för bonuspengarna, så byggar hon till skjulet lite, köper en säng åt Nina. Sedan träffar hon Dreven. Han är allt hon önskat sig och lite till av en man, visst han är gammal, men han är snygg, smart, känslosam, trevlig, har ett jobb, tycker om Nina, ja allt hon tycker att drömkillen ska ha finns där. Hon gifter sig med honom och tillsammans så får de barnet Sussie. Sussie växer snabbt och snart får de även barnet Lily i familjen. Sussie växer upp fort och börjar skolan, och Lily börjar lära sig att gå, och får sina första tänder. Snart börjar Sussie äver gymnasiet och flyttar till universitetet efter det. Lily växer fort och börjar gymnasiet när Sussie tar examen från universitetet. Sussie träffar Bengt på universitetet, och hon blir förälskad i honom. Hon beundrar honom på avstånd, och vågar inte gå fram och prata med honom. När hon väl vågar, så går populära tjejen Bella fram och börjar hota Sussie. Sussie vågar inte prata med Bengt på flera dagar, men vågar till slut bjuda ut honom en dag. De blir ett par snabbt, och Bella börjar knuffas och bli ledsen, dessutom så stirrar hon varje gång Sussie och Bengt kysser varandra eller håller handen. Sussie struntar i henne, för hon har bara ögon för Bengt. De förlovar sig och håller ihop till examen, då de flyttar hem till Helena och gifter sig i trädgården. Sedan så får Helena och Dreven ett till barn, som de döper till Dreven, efter Drevens far, och Sussie och Bengt får barnet Sophie dagen efter. Tyvärr så dör Dreven (Senior) på Sophies födelsedag, så han hann aldrig se sin dotterdotter innan han dog. Och så långt hann jag i helgen på The Sims 2.

Jag stör mig verkligen på designen på den här bloggen. Den är liksom, så.... Sommar. Jag vet inte om det är bra eller inte, men färgen är för mycket... Persika, liksom. Om ni också tycker att designen är skum, säg gärna till i en kommentar. Rösta ja eller nej för ett nytt, snyggar tema, jag funderar på att be en kompis komma hit och hjälpa mig med ett nytt tema (ja, Sussie, jag pratar om du!). Så, skriv en kommentar där du säger: "Ja, ett nytt tema" , "Nej, det är redan snyggt som det är" eller "Heeej, jag är dum i huvudet!" (som VISSA PERSONER skriver) Aja, måste dra, lägger upp bilder från sims sen!


KISSES
xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

byt!

byt!

byt!

byt!

byt!

ni måste byta den här är sååå.. presika :)!

2009-10-16 @ 21:20:18
Postat av: Bella

Woho, Bella är ju så cool, antar att du använde mig som inspirationskälla? x)

2009-10-20 @ 15:05:29
URL: http://krusbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0