Matteprov och Svininfluensavaccinationer

Idag och igår så hade vi mattprov. Igår var det vanliga uppgifter som typ: "Måla en fjärdedel av figuren". Och idag så läsa våran lärare uppgifter för oss som vi skulle räkna igenom i huvudet och sedan skriva svaret, och endast svaret, annars fick vi fel, på pappret. Det gick ganska bra, och jag fick alla rätt på provet igår. Jag vet inte vilket resultat jag fick idag. Sedan vaccinerade vi oss mot:

Dum Dum Daaaah Daaaaah.....

SVININFLUENSAN!

Men jag fick inte ont i armen, utan jag blev liksom avdomnad i armar och ben, och var som en sengångare hela dagen... -.-


Imorgon ska jag på tjejkväll hos min bästis. Vi ska äta godis och kolla på film. (Twilight och andra "tjejfilmer")

Det är vad som har och ska hända!

Kommentarer
Postat av: emma

tack:D



HÄnder i veckan :* ?

2009-11-29 @ 23:31:29
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: Tack :)

2009-11-30 @ 16:30:37
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0