BLOONS!!

Jag har klarat ut bloons. Nu kör jag på more bloons, uppföljaren. Snacka om att jag är en superdupermeganörd. Idag på lunchen, så skrattade jag så mycket att det sprutade mjölk ur näsan på mig! Ärligt! Det gjorde det! Snacka om att Alice Da Cool (hon vill att jag ska kalla henne det) har humor! Jag har ont i huvudet... Känns som om huvet ska sprängas, typ... AJ! Jag går nog och vilar en stund.


PS. Jag fick alal rätt på matteprovet vi hade veckan innan höstlovet (eller veckan innan det, jag minns inte riktigt)
PS2. Idag var det en liten "översvämning" i vårat klassrum från ett läckande element, så vi fick ha första lektionen (engelska) i biblioteket.

// EMILIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0