Ny mobil och blå naglar

Jag fick en ny mobil utav mina föräldrar. Den ser ut så här:

Snygg, eller hur?

Sen så målade jag naglarna blå med nagellack. Det ser supercoolt ut ^^. Jag tog en massa foton med mobilen men det gick inte att få upp fotona på bloggen, de var fel typ tyvärr. Men kanske jag får upp de senare.

Sen så har jag bara spelat Club Penguin och varit hos morfar på lovet. Och sen så har jag varit med Antish. Vi körde Guitar Hero 5 på Xboxen och Super Mario 64 på Nintendo 64:an.

Puss och kram alla läsare (som inte är så många, men jag uppskattar att ni som läser bloggen läser den!)

//EMILIA :)


Kommentarer
Postat av: Liza

Hur många år är ni??

2010-01-06 @ 14:11:37
URL: http://liiziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0