JAG är TILLBAKA

HEJ HEJ! Jag vat att jag sa att jag skulle göra 3-4 inlägg i veckan, men det gick inte så bra......... Iallafall vi slutar på fredag^^. på söndag, asså den 20:de ska jag åka till fjällen, jag brukar åka dit varje jul, jag har gjort det i typ 4 år. Men jag har inte lagt inn nått inlägg för att jag har haft ganska mycket läxor den här veckan och min DS har kommit så jag har inte haft tid.. I fredags tittade jhag på idol, när Erok vann så fick fick hans tjej komma upp, hon gick aldrig ner. Asså jag störde mig på det hela tiden! aja orkar inte skriva mer..

HEJ DÅ!



/////ANTIIIIIIIIIIIISSHHHH

Kommentarer
Postat av: mr. x

Torkel i knipa är ju bra!

2009-12-27 @ 19:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0