Jag är rädd för träd!

Det hela började tidigare i veckan (i onsdags för att vara exakt). Jag och några vänner var ute i snön för att leta efter nåt bra berg eller något sådant att glida nerför. Vi hade precis gått upp för en kulle. På den kullen låg ett dött träd på marken. Precis när vi kommit uppför kullen, så ramlade jag och gled nerför backen, in och IGENOM trädet! Alla grenar rispade mig överallt och jag fick massor av rivsår (och ett ganska stort på ryggen!).
Så barn, jag ger er ett stort råd här:

LITA ALDRIG PÅ TRÄD!!

(För er som inte vet, så ser ett träd ut så här!):





//EMILIA SOM HAFT EN HEMSK NÄRA DÖDEN-UPPLEVELSE!

Kommentarer
Postat av: mr. x

You suck.

2009-12-27 @ 19:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0